Saturday 29 June 2013

Man of Steel


Semlm sampai2 je kitaorg dr keja, trs get ready utk ke sunway pyramid. Nak catch up movie Man of Steel jam 1120pm. Penat mmg penat tp kitaorg tolak tepi, nk jg p. Sbb hujung minggu  ni kitaorg tak available. Tkt pla nak tunggu lama2, kang x smpt tgk pulak. Aku xnak da menyesal mcm time Iron Man3 dlu. Frust menonggeng aku dibuatnya. Kitaorg bukanla kaki wayang tp klu da movie yg best2 msti kitaorg terpacak kat cinema. Kecuali time iron man tu. Frust gila, nsb baik x berpanjangan gila tu! 
Anyway aku xnak cerita panjang2 psl kekerapan aku g tgk wayang sbb ramai lg d luar sna yg lg kerap, almost every week. Hehe. Yg aku nak cerita ni psl movie tu smlm. Memula kitaorg xnak g tgk, yelah konon superman tu wayang budak2. Pakai spender pun x reti. Mati2 aku ingat movie tu sma la dgn superman yg slalu aku tgk time kecik2 dlu. Tp feedback org ramai pasal movie ni btl2 d luar jangkaan aku. Family pn cerita2 jg. Aikk, aku pn xnak la ketinggalan. Bincang2 dgn hsband trs kitaorg decided nak g tgk. Start je movie aku da mula rasa 'owww awesome'. Kesan khas mmg nampak real & menjadi. Di tambah dgn barisan pelakon yg terkenal & hebat2. Wow mmg epik! Ditambah lg dgn jalan cerita yg aku anggap boleh tahan, aku nak ke toilet pn x lalu! Selalunya aku g toilet sblm movie start tp olh sbb aku trlampau excited aku lupa ke toilet. Pertengahan movie aku da rasa nk ke toilet ditambah dgn rasa sejuk, aku  tahan sampai habis movie! Habis2 je movie trs aku keluar mcm lipas kudung mencari toilet, husband tinggal blkg. Hahaha. Movie ni bagi aku mmg best la cuma aku tak berapa berkenan dgn kain merah yg dipakai oleh Mr. Superman ni. Kain tu sgt la mengganggu and penjahat hayun2 superman dgn menggunakan kain tu. Geram jg aku tgk. Ke kain tu signature superman? Aku ingat spender tu yg jd signature or rambut depan da huruf S tp aku tgk dua2 da xde. Imej superman da berubah. Tp kain tu? Kalau kata utk terbang, aku tgk penjahat tu relax je terbang2 tanpa kain tu. Aku mmg xsuka kain a.k.a sayap tu. Haha..anyway overall mmg best la, mmg berbeza dgn movie superman dlu2. Jum tinggalkan imej superman dlu2, kita ganti yg terbaru ni pulak. Superman yg hensem!
*x sbr nak tgk Thor 2 pula..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.