Thursday 27 June 2013

Perhimpunan Hari Pekerja 2013

22/6/2013 diadakan Perhimpunan Hari Pekerja 2013 bertempat di Stadium Bukit Jalil. Sebagai urusetia seranta yg dilantik, kitaorang memang busy tahap gaban. Seawal 9am 21/6/2013 kitaorang da berada di stadium untuk prepare mana2 yg patut. Memang banyak keja la. Keja berkaitan perhimpunan ni dimulakan start petang 20/6/13 lg. Nak kata penat, tak boleh cakap la. Memang da symp so kena buat la juga. Tapi kami memang seronok sebab kitaorang keja secara bekerjasama. Takdenya istilah kau, kau & aku, aku. Pendek kata sedap la buat kerja. 
Disebabkan aku kerja di kaunter pendaftaran untuk media, makanya sikit ja gambar2 yg sempat aku snap. Kecewa jugak la tapi sikit je la. Hihihi.. Jum layan!
IC diri sepanjang berada berada di stadium. Siapa tak pakai, jgn harap la boleh masuk. Da pak guard tu, muka ok je tp tegas melampau2. Kena ugut dulu baru boleh masuk. Yelaa, kalau emcee balik tak ke spoil majlis tu nanti? Haaa, tau takut!
PM tgh bagi speech. Tapi butirannya aku tak ambil kisah. Hahaha
Colorful di stadium hari tu. Macam2 warna drg pakai tp looks good sebab takla skema sgt. Haha

Tmpt vip nampak kosong. Hmmm, takde kot vip time tu. Kalau ada pun suma duduk di main stage, together with our PM. Yg lain tu macam aku je, org kebanyakkan. Ngeee..
Boleh la ramai jugak yg datang. Takde la nampak kosong..
Hari tu aku kenyang makan nasi arab. Portion utk sorang boleh 3 orang makan. Banyak gila.. Belum sampai separuh aku makan, aku da jadi ular. Hampir2 tak boleh bergerak, kenyang sgt2. 
Hilang rasa kenyang, terus mengampai. Nasib baik kat rumah. Kalau masih kat stadium? Ni kali la..
*diet hancur...




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.