Thursday 13 June 2013

Advance birthday party..

Sebentar tadi kita org berpeluang untuk mengikuti taklimat fire fighting. Walaupn kehadiran staff tak begitu ramai (maybe dlm lbh kurang 40 org kot) tapi jelas penceramahnya boleh tahan. Tak rasa mengantuk pn! Sedikit sebanyak masuk juga la maklumat2 penting dlm kepala ni. Baru aku tau no.kecemasan utk bomba ialah ialah 999. Ingatkan masih 994. Hadooo..ketinggalan rupanya aku ni! Nasib la aku bukan sorang malah ramai lg. Hahaha.. So, kalau nampak kebakaran sila la dail 999 or 112. Jgn ja kebakaran dah tahap teruk baru terkial2 nak call emergency. Better di awal2 so that pihak bomba boleh sampai tepat pd masanya. Aku tgk video td mmg geram la juga bila tiba bab bomba speeding nak ke tempat kejadian tapi tersangkut pula dgn traffic jem. Aku faham la traffic jem ni mcm mna tp try la ke tepi & bagi laluan. Tapi ada pula yg mcm buat derk je. Pastu nak gerak ke tepi pn mcm nak tak nak je..Tetiba pula aku geram! Hahaha..
Usai je taklimat tu, kita continue pula dgn majlis birthday party utk Apr-Jun khas utk bahagian kami je. Mana2 yg tak related tu sila sambung keja anda. Aku excited la jg, maklumlah ai kan lahir bulan Jun! Hahaha..Yg kelakarnya kena suruh2 masuk bilik meeting tp aku sibuk berbaris dgn staff lain nak kaut makanan kat luar. Mcm la makanan tu sikit sgt. Malangnya makanan yg disediakan agak kureng sikit. So aku ambil nasi dgn ayam goreng je. Lps tu buah watermelon. Hoii, syukur la dpt makanan free. Hahaha..Aku langsung tak ambil pot time puan pengerusi bercakap di depan. Di belakang aku sibuk menghabiskan taufufa. Eee, kompom ke taufufa tu? Aku tak tau, yg aku tau sedap and aku nak makan. Blm habis acara bekas tu da empty. Suma abis da aku telan. Holaa..Moment plg excited bila nama kena sebut utk ambil hadiah. Uii, aku tak kesabaran pula menunggu nama aku disebut. Koyaaa btl! Hahaha.
tak sabar nak tunggu nama aku disebut..i want my birthday present!
All d birthday girls- Amy, ai, Tini. Tgk kek kitaorg dr Secret recipe kau, sodap!
My birthday present. Blm bukak pn, karang la sampai rumah dulu. Hihi
Apr-Jun birthday kek. Perasan tak sorang je kumbang? Tengah2 pula tu. Hahaha.
Nie je la aku mampu.. yg lain aku kureng. Jgn kesian ai ok! Dasar pemilih sgt!
Tgk si kawan punya. Nampak sedap je.. so lain kali jgn cerewet sgt. Opps aku cerewet ker? Hehe
Ok laa..takat tu je la aku nak sembang ari ni. Btw terima kasih atas majlis & hadiahnya. Turn utk buat keja setelah sebelah pagi tak sempat buat apa2. Good day everyone!

*mood nak tunggu birthday present dr husband aku pula.. ~feeling excited, bye!









0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.