Friday 28 June 2013

Dia..pakar motivasi!

Orang lain dok sibuk dgn exam KPSL, aku pula attented kursus Pengurusan Stress. Kursus mcm ni sebenarnya da banyak kali aku ikut semasa di jabatan lain tapi gatal nak ikut jugak. Reason? Aku sebenarnya bukan sahaja nak menyempurnakan kuota 7 hari setahun tu tapi juga disebabkan oleh penceramah yg diundang. Dr. HM Tuah Iskandar Al-Haj kau! Sapa tak kenal tuu, kompom tak pernah baca buku motivasi ni! Hihi. Aku tak heran la kalau pasal retis2 engkau tak kenal tapi pakar motivasi off course try la ambik tau. Boleh la try petua2 nak jadi insan cemerlang dari dorang. Kot mana tau satu hari nanti korang jadi pekerja yg cemerlang, gemilang & terbilang. Jangan jadi cemerlang, gemilang & tembirang sudah!
Aku sebenarnya selalu baca buku motivasi and tulisan dia dalam majalah wanita. Memang hebat cara dia menulis. That's why la aku jadi tak keruan bila aku tau dia yang akan bagi talk. Nak sangat jumpa dia in person or face to face. So time kursus tu aku da snap juga pic dia tapi tak la byk sgt. Yelah tujuan nak menghadiri kursus, nak tau cara2 hilangkan stress so aku sedar diri. Snap bila ada peluang je! Aku tak nakla org nampak aku jakun ke, sakai ke..malu kau!
Seisi pagi 8-10am. Kaler kuning kot & tie dia. Memula pelik juga sebab tak ramai lelaki pilih kaler macam ni. Maybe fevret kaler kot..
Mati2 aku ingat dia ni tinggi tp rupanya lebih kurang dgn kita org je..hihi
Opppss..kaler pink pulak? Da start otak ku ' aw, aw ker dia ni?'. Jahat tak jahat aku ni.. hahaha
Maybe dia faham kot ramai yg tertanya2 dgn kaler pilihan dia. Rupanya itu mmg style dia. Setiap warna ada meaning bagi dia. Boleh bagi aura +ve kat dia. Hmmm, aku pn nak jugak la. Haha
Baikla, purple pula utk sblh petang. Memang colourful btl dia ni.. hihi

Dia mmg friendly la jugak..
Habis drg ni dia kejakan..permainan yg kena fokus! Terbaikkk..
Overall, aku suka cara dia ni. Memang terbaik. And rupa2nya dia da kahwin. Jahat aku fikir dia aw,aw sebelum ni. Betul la org ckp 'tak kenal maka tak cinta'. Hahaha
*urus la stress anda dgn bijak jika x mo ada penyakit jiwa. hahaha. Bye!





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.