Tuesday 24 September 2013

Jawapan terapi minda Albert Einstein

I am coming! Hahaha..tak sabar mo share jawapan aku terapi minda Albert Einstein tu. I want to finnish it by today jugak.. Hahaha. Soalan kata jangan guna alternatif lain (aku tak faham pun apa alternatif yang dimaksudkan tu) tapi aku tetap buat lakaran atas kertas jugak. Well, minda aku tak setaraf dengan Albert tu. So paham2 la kalau minda setakat macam aku ni makanya aku kena menjawab secara tradisi. Tulis, padam, tulis...till i got d correct answer! Huahaha..
Ni dia jawapan aku:
~ Rumah berwarna hijau
~ Suka minum kopi
~ Rokok jenis Rothmans
~ Orang Jerman
Rumah dialah yang mempunyai aquarium dengan IKAN di dalamnya! Hahaha..
The rest ni jawapan aku..Kalau nak tau betul ke tak korang boleh match kan dengan petunjuk yang diberi. Nak mengexplain payah bebenar. Kang berjela2 panjangnya. Penat menaip jgn cerita la. So kita summary kan jer apa yg kita dapat. Hehehe.
Rumah pertama-berwarna Kuning-orang Norway-rokok Dunhill-minum air-pelihara kucing
Rumah kedua-berwarna Biru-orang Denmark-rokok Malboro-minum tea-pelihara kuda
Rumah ketiga (middle)-berwarna merah-orang Inggeris-rokok PallMall-minum susu-pelihara burung
Rumah keempat-berwarna hijau-orang Jerman-rokok Rothmans-minum kopi-pelihara ???
Rumah kelima-berwarna putih-orang Sweden-rokok Winfield-minum bir-pelihara anjing
Ini lah dia corat coret semasa memerah otak nak menjawap! Hahaha...kantoi nampak marah dengan si pemberi soalan. Hahaha. Hebat la Albert Einstein ni. Kalau aku ada otak cam dia sure2 aku bukan kat sini sekarang. Dah jadi PM kat planet Marikh agaknya..

 Mula2 terjuling jugak mata aku time dapat paper ni dari officemate. Hahaha.
Tu diaaaa....kalah2 budak U nak jawab exam penting. Hahaha.. 
Ni la kertas jawapan aku. Klasik tak? Hahaha..
*Lain kali nak cari lagi soalan macam nie. Macam best pulak..Hohoho. Bye!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.