Monday 1 October 2012

~ Kerana ko......Assignment!


Huhhh, mcm nak pecah otak ku nak memikir mcm mana nak buat assignmrnt ku tu. Da la tinggal sebulan je lagi..habuk takda lagi ku buat. Dah tuu 3 assignment pula tuu. Telur di hujung tanduk da hidup ku gara2 nak siapkan assignment ni. Nak minta tolong, tapi kat sape? Haaaa, tu laa... nak sangat belajar! Kunun la da sedia fizikal mental. Memang la tapi bab nak buat tuu, Tuhan je yg tau kepenatan otakku. Huahahaha...

Aku da decide nak buat perubahan sikit dengan gaya ku di ofis. Lebih kepada time management la. Kang kalau aku masih buat macam dulu alamatnya hancur la impian ku nak tgk assignment ku siap. So, aku berdisiplin sikit je... Di ofis aku da buat perubahan sikit2. Tak pe sikit2 lama2 banyak juga tu. Haaa, ni la perubahan yang ku buat:-

  • Kurangkan berjalan. Dulu aku suka mengukur keluasan pejabat ni. Pantang xde kerja ke hulu ke hilir la kerja ku. Hehe
  • Tak buka FB. Dulu sampai2 je ofis terus aku buka FB. Nak kejar timing nanti drg block tak berkesempatan la aku meninjau FB ku. Hahaha
  • Tak main game. Aku da x buka game. Dulu pantang rehat je situ la aku berperang dgn zombie. Pantang menyerah kalah dgn zombie.
  • Kurangkan lepak lepas lunch. Seboleh2 nya lepas lunch je terus start buat assignment. Hahaha 

Haaaa...tu je la setakat ni! Harap2 lepas ni aku boleh menambahkan jumlah perubahan tu. Hikhikhik..

Sampai ketemu lagi...bye!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.