Wednesday 24 October 2012

~ Dunia ku yang BUSY

Kesibukan melanda hidup aku! Banyak sangat benda yg sedang dan menunggu aku.. Kalau ikutkan hati mau ja aku berteriak. Tension tahap dewa! Mesti korang tertanya2 pa benda yang bikin aku sibuk sgt kn.. hehe. Meh aku brief korang.. Ok get ready, lets go! ahahaha..

First thing first, chewaa.. macam lecturer la pula. Sebenarnya aku sibuk dengan keja, kuliah, assignment & majlis kahwin ai. All in one time okey? Aku pun tak paham juga napa aku boleh decided nak buat suma ni dalam satu2 masa. Aku da failed decision making la! Baru je aku belajar about decision making, siap nak buat assignment pasal ni! Kena buat contoh pula tuu. Kang aku jadikan diriku sebagai example ok kot? Hahaha. Sungguh tak malu aku ni yekkkk... Cancel la, tak ngam! Tapi takpe, pasal majlis kawin tu aku da hulubalang2 yang sedia berkhidmat. The most important is $$$$ kena ready la. U bagi belanja then the rest they will take care! Tapi kalau $$$ xde suma nak harap org lain,  jangan harap la hulubalang2 tu nak berkhidmat! Haha. Berputih mata ja la kau! Kesiannnn... Tapi lucky all my kadam sumanya okay, all taken care! Opppps, memandai je sebut orang kadam yerr. Tak bersyukur langsung da family members nak tolong.. Haha

Okay, pasal majlis settle. Yang tak settlenya keja dgn assignment aku! Takan aku nak hire orang nak buat kan? Sia2 je nak belajar tinggi2 kalau assignment pun orang lain buat. Kalau tak mampu bagus diam2 je. Tak yah sibuk nak sambung study. Opps, teremo pulak! Hihihi.. Tapi yalah betul jg sebenarnya pa yg aku dok merapu ni. Kalau tak agree dgn aku, minta maaf la ye. Takde niat pon. Huhu. Aku slowly recall pengetahuan mengarang aku ni. Yelah nak buat assignment bukannya ko boleh buat beginning 'pada suatu hari' ke, 'aku sebatang pen..' Pendek kata takde benda2 macam tu. Buat assignment buat la cara selaras dengan tahap pendidikan yang ko nak ambil tu. Kalau degree buat la cara degree kan. Takan ko nak ambil degree tapi assignment macam nak ambil UPSR. Pengsan lecturer yang check assignment ko tu. Nak bagi markah pun tak lalu, sapa rugi? Aku juga.. sbb dari tadi berkhotbah je. Hihihi. Maafin gua.. Blog aku pun terbiar da sbb nak kejar dateline. Mula2 aku lari 400m, lps tuu 200m, sekarang ni nak start da 100m.. Lagi la blog ni terbiar. Kalau ada 2,3 post tu kiranya kebusyan aku makin kurang. Kalau langsung zero faham2 la. Jangan tumbuh lalang dah la ye. 

Okay, aku nak chow daa.. nak start lari 100m da ni. Next time kita continue.. (phew, lap peluh dulu)
Ta..ta..!!

2 comments:

  1. salam lawatan.. dah follow..sudilah follow saya juga k. thanx :)

    ReplyDelete
  2. hi, ai da follow u punya blog. btw thanks yaa for being my follower :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.