Friday 12 October 2012

~ Sembang..

Malam ni confirm aku abaikan schedule yang aku buat. Mana taknya malam ni kami da sepakat nak packing barang. Yehaa, sok aku nak ke Penang! Short trip actually but it is good enough for me to release my tension. Sekali sekala bercuti x per kan.. Malah digalakkan kalau mampu! hikhik. Aku amat berterima kasih dengan my mum in law sbb bagi kita org accommodation kat sana. So kitaorg tak susah2 nak cari hotel. Everything has been plan for few weeks ago. Pheww...lap peluh kejap! Tapi aku tak boleh bawa buku la pula. Husband da bagi warning awal2. Kalau holiday buat la cara holiday. Jgn situ ko nak bercuti, situ juga ko usung buku. Tak sesuai tau! Haaa...Aku angguk je. Eee, sejak bila pula aku jadi minah turut ni??

Talking about travel, aku ni gila sikit kalu bab travel. Kalau boleh every month nak pergi somewhere. Tapi kekangan masa dan kos menyebabkan keinginan tu terbantut. Tak pe, at least once a year pn jadi la. Kalau tak berkedut la muka ku ni. Sayang la usaha ku selama ni menjaganya! Hikhik.. Nasib aku pakai fair & lovely je. Murah dan selamat! Lagi satu sesuai sgt dgn kulit ku.. Lucky kulit aku bukan jenis yang demand nak produk mahal gitu. Kalau tak aku makan nasi dgn lauk garam je la jawabnya.. Oo tidak, terbantut tumbesaran ai nanti! 
 
Okey la, aku nak chow da. Aku tak sabar nak rumah da ni.. Da da... bye!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.