Wednesday 10 October 2012

~ My schedule

Semalam aku buat schedule belajar. Alaaa, macam time study dulu. Aku rasa macam budak2 pula tapi ni soal time management so aku kena buat la juga. Cantik jer shcedule tuu aku buat. Siap tulis kata2 mutiara kat bawah! Saja nak memotivasikan diri. Hahaha

Sampai kat rumah je aku dengan gaya budak tahun satu tunjukkan schedule tu kat husband. Dia buat derk jer.. Aihhhh, sentap aku! Aku hint2 lagi kononnya aku susah2 buat schedule ni tapi xda org nak tengok. Tiba2 je husband ambil schedule tu then cakap 'smart wife but u have to follow d schedule accordingly. u did it means u agree to follow and study'. Aku? Telan liur jeee.. Niat nak merajuk da hilang. Dasar! Hahaha

Lepas tu dengan gaya sama, aku tanya lagi. Nak tampal mana? Sebab aku fikir master room, 2nd and 3rd room tak sesuai. Ingat nak tampal kat 4th room tu tapi lagi tak sesuai. Bilik tu da macam stor. Suma ada kat dalam tuu termasuk la iron board. Tempat aku iron baju tuu! Hmmm..tak sesuai tau! Husband ambil and letak betul2 dekat tv kat hall tu. Selamba pula tu! Aku tanya 'y put there?'.. Dengan confident dia kata supaya aku tak leka tgk tv. Kalau aku nak buka tv, aku boleh nampak schedule tu n then aku tau yang aku da duty nak buat..study! Terdiammm....

Rasa menyesal juga tunjuk schedule tu kat dia. Skrg nak layan movie pn susa da. Macam semalam aku nak layan movie channel 702 tu tp da pula bunyi 'ooo..tonite is principles of management. darlg, y u still sitting there?' Hmmm, aku dgn muka moody ambil buku module principles and start study. Tapi satu pun tak lekat! I need a time laaaa..not on d spot! Aiyaaa...

So agak2 la ye all my dear friends.. tak suma benda boleh share! Hikhik


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.