Wednesday 24 October 2012

~ Hebatnya CCTV

Semalam time balik tuu husband aku beria2 nak suruh aku baca newspaper STAR tu. Aku pun tak faham pa yang dok penting sangat tu. Muka aku keluar paper ke? Hahaha. Nampak sikap aku yang buat derk jer, husband aku tunjuk satu colum. Mata aku yang mengecil dek penat terus terbuka luas2! Nak tahu pa yang aku baca tuu? Here we go...

Dalam news tuu clear sgt pic orang tgh buat business dalam lift! Oppsss, jangan fikir lain yee. Business yang aku cakap ni bukan lain tapi orang tu tengah kencing dalam lift tu. Da tuu perempuan pula! Merah muka aku.. Orang ni otak@akal letak kat lutut ke tak fikir2 sebelum decide nak buat benda macam ni?? Dalam lift tuu, siap ada CCTV! Tau la dia sorang2 je kat lift tapi CCTV tuu?? Tak faham... Yang aku faham orang ni hilang akal daa. Takde rasa malu! Aku geram dengan orang yang buat perkara2 bodoh macam ni. Orang BARAT yang open minded pa sekali pun xda la buat benda macam ni yang sampai menjatuhkan maruah sendiri. Open minded sgt ker orang yang buat benda tuu aaa? Bagi aku tu da tahap bangang daa. Terlebih bangang! Tak tau nak label apa orang macam ni. Sia2 ada akal tak guna langsung.. Huhuhu

Hmmmm, aku emo je ari ni! Hahaha..nak kena makan kefsi ni baru down emo. Kalau tak post aku memanjang emonya. Hihihi.. 

Bye..ta ta!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.