Thursday 11 October 2012

~Praise to the Lord!

Lalalala...aku happy sgt ni time! 1st assignment aku da siap.. Skrg on d way nk buat yg 3rd punya. Yang 2nd tuu da siap just aku nak buat power point je lg.. nak present la katakan! Phewwww...aku lap peluh dulu! Release sikit daaa otak ku...huhu

Btw, tahniah pada diri ku sebab masi mampu bertahan! Haha.   Biar busy kat ofis aku masih gagah buat task tu. Erkkk, macam masuk bakul angkat sendiri jer. Hehe. Tapi memang bukan alang2 nak task buat tuu. Kena berfikir dalam2, bukannya buat macam tu je. Yang tu budak ting.3 pun boleh buat. Kan kan? Aku sakit pening kepala tahap dewa time buat ni tapi aku tak mengalah. Aku langsung tak sentuh pil2 ubat pun. Serius ko! Haha.. Aku masih mampu sebab aku tak manja! Aku manja dgn husband je..eh? 



Anyway, praise to the Lord! 
Thanks a lot for that energy and spirit You given to me. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.