Friday 5 October 2012

~ Happy weekend

Yehaaaa..tomorrow is Saturday! Waaa..begitu cepat masa berlalu. Rasanya macam semalam je ari Isnin. Tup tup da jumaat. Btw aku memang happy kalu jumaat. Semangat nak kerja lebih daripada biasa..Kan elok kalau semangat tetap sama2 pada hari2 biasa. Kerja pun takde la tertangguh! Hikhik.. Semangat la kunun! 

Tapi walaupun hari ni jumaat and tomorrow xpayah keja tapi aku still kena bangun awal. Aku nak merayau dlu pepagi. Lepas tuu aku nak cover balik masa tidur aku. Boleh ke macam tuu? Hahaha, dasar! Kawan kat ofis nak bawa masuk ofis  sok tapi maaf la. Aku da cukup 5 hari bekerja. Overtime weekend ni aku tak reti. Aku nak rest..jauh nun Putrajaya ni dari rumah aku! Huhu. Kalau kata nak cari duit lebih tuu, aku setuju sgt2 la juga tapi kerja sampai tak ingat keperluan badan pun lg la susah. Kang sakit, pakai duit juga! Hmmmm...sia2 je duit berkepuk kalau badan tak sihat! Sempat lg berceramah pendek. Haha..

Btw, selamat berhujung minggu! 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.