Tuesday 12 March 2013

Sembang 0..

Waaa, lama bebenar aku tak jenguk blog ni. Bukan tak ingat tapi sekarang ni aku tgh busy belajar nak watermark pic2 yang aku rasa nak upload ke blog ni. Tapi nampaknya aku bukanla tergolong dalam golongan 'fast learner', so mulai sekarang aku tak nak upload apa2 pic sebelum aku pro buat watermark tu. Payah juga kalau tergolong dalam 'slow learner' ni..opsss! Down to earth la sangat.. haha
Rasanya aku takde patient nak belajar pasal watermark pic semua ni. Asal aku tau serba sedikit pasal IT ni, aku rasa da okay. Tak cukup ilmu lagi tapi aku masih boleh berkompromi dlm soal ni. At least takde la ketinggalan sgt2. Masih boleh bersaing dengan lain biarpun tercungap2 nak kejar. Hahaha, siap back up bagai aku ni. Sabar je la, aku memang tak nak mendownkan diri aku sampai tak boleh bangun pula. Haru jadinya nanti..
Aku sebenarnya banyak sgt cerita nak share tapi aku pemalas sikit akhir2 ni. Tuntutan keja banyak sgt. So aku tak boleh la 24hours menghadap pc semata2 nak update blog ni. Status fb aku pun jarang sekali nak upadate, ni kan pula yang kena menaip berjela2. Lagi la darjah kemalasan aku meningkat 200%. Haa, ambik ko..
Btw, aku akan usaha lepas ni untuk merajinkan diri utk update blog ni. Sedikit demi sedikit aku akan try. 

Have a good day!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.