Monday 10 December 2012

~Oh My Gigi (Part 1)

Semenjak 2 menjak ni gigi aku selalu je meragam. Pantang makan sikit je terus meragam. Sakit dowhhhhh! Rasanya baru jer aku balik dari jumpa dentist. Hmmm, last month kot! Dentist siap repair lagi mana2 yang patut. Yelahh, nak majlis kan mestilah mo kena maintain cun. Kalau orang kawin ni, serba serbi orang pandang dan teliti kita kan? Mana2 yang slack mesti tettttttttttt...gosip engkau! Sebab aku pernah buat..ehhh? Haaaa, tu yang aku nak elak sesangat! 

Okay, majlis da lepas. Aku tengok pic tu orait je semua. Takde la pic yang sendu2 ni. Tapi bila aku start masuk ofis, haaa..ambik! Sang geraham terus tunjuk belang. Sakit sangat sampai aku kat rumah stail macam budak tadika. Sentuh sikit tak boleh! Lepas tu nak tukar channel tv pun have to ask me first! Ewaaa,...! Haaa, harus kena layan aku baik2. Kang ada pula yang sakit sampai naik kepala! Huahaha.. Lain pula cerita kat ofis, aku boleh buat muka selamba je. Tapi dalam hati Tuhan je yang tau.. Kadang2 aku terfikir juga. Aku ni rajin gosok gigi dan gagle Plax or Listerine tu. Tak pernah ponteng pula tuu.. Ni yang tak puas hati ni, apasal bakteria2 tu boleh membiak dengan jayanya kat gigi aku ni? Lepas tuu siap digerudinya gigi aku sampai berlubang. Banyak kali da repair tapi kejap je...da berlubang balik. Tensi aku!

Owhh, terus takde mood pula aku nak menaip. Sakit mencucuk kat gigi aku ni. Grrreram aku..

Sabar la wahai gigi... kejap lagi kita p repair engkau ya!

*** will be continue....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.