Sunday 9 December 2012

~Birthday Card

Sebelum berkembangnya teknologi ICT aku lebih suka masuk kedai dan pilih kad. Sampai rumah je baru la tulis apa2 yang patut kat kad tu. Macam2 aku tulis kat situ. Card tu da jadi macam tempat aku belajar menulis. Macam2 jenis tulisan aku buat situ. Haaa, ambik kad engkau! Berbelang2 da jadinya. Hahaha..Lepas tu muncul la pula hp. Kurang da masuk kedai. Main sms je..senang tp letih gak nak tekan2 keypad ni. Huuu! Tup2 muncul la pula fb, twitter yang maju gegila...waa, siap ada notification lg! Terang2 kat situ kena display 'polan's birthday today'.. Tak payah runsing2 nak ingat sapa2 birthday asalkan orang tu ada dalam friend list ko. FB pandai2 la bagi tau ko. So dari situ just say 'happy birthday' or whatever la on her/his wall. Haaaa, abis cerita! Senang, tutup mata je.. Save credit hp ko! hihi

Nie aku nak share cerita pasal aku buat card birthday. Elehh, tu je pun nak heboh kan? Tak pela, bagi aku peluang tunjukkan kekreatifan aku kali ni. Hikhik.. Jumaat lepas aku tak berapa busy dengan task d office. So aku curi2 la buat card birthday memandangkan my father in law's birthday on d next day. Lagi pn rasa macam malas je nak masuk kedai pilih card. Ingat nak wish je kat FB tapi faham2 laaa.. Dorang takde main fb2 ni. Klu ada pn maybe hardly log in. Lagi pn aku rasa card ni lagi da meaning bagi dorang. Betul tak? So dengan semangat meluap2 aku buat la card ni. Weii, aku berpeluh2 jg buat card ni. Yelah nak buat yang setanding kat kedai tu la katakan or mayb more better than that. Selepas berhempas pulas akhirnya siap juga card aku ni. 

Jomm kita tengok macam mana rupanya Birthday Card aku ni...


Siap da pic aku & hubby. This make my card is more special :)


Haaa, amacam? Okay tak card yang aku buat ni? Special tuu.. The best thing is my father in law suka sangat dengan card ni. Siap kena bagi peluk cium ni bila dia habis baca.. Ooo sweetnya! Maafkan aku yaa. Aku tak berkesempatan untuk buat d same thing to my own father coz he was passed away when i was 4 years. Means 26years ago. So am so happy bila mentua treat aku macam anak sendiri :) 
God bless us!




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.