Tuesday 18 December 2012

~Cerita Xmas Tree

Aku sure kebanyakkan family yang celebrate Christmas da siap dirikan 'Christmas Tree' kat rumah masing2. Aku dengan husband pun taknak ketinggalan sama nak decorate pokok Christmas ni. Size tak penting, yang penting ada! Dulu2 kalau kat kampung kitaorg takda 'christmas tree' ni. Yang da just carolling and port-luck je. Best sangat2 time tu. Carolling dari rumah ke rumah memang jadi d best thing dlm hidup aku ni. Selesai carolling, kita org berkumpul d rumah yng awal2 sudah dipilih. Masing2 bawa makanan. Kumpul semua and then makan sama2! Wowww..i miss that time!

Dah kawin ni, lain pula ceritanya. Bila turn celebrate Christmas kat tempat husband, aku kena ikut rentak family belah dia. Kalau turn kat belah aku, dia pula kena ikut rentak family aku. Orang kata give and take. Hihi.. So, hari tu aku pun start la men'decorate' Christmas tree yang kitaorang letak kat hall tu. Kami ni simple je, beli Xmas tree yang ada light sedia. So tak payah lilit2 colour light lagi kat pokok tu. Switch on je suis, siap! Just kalau nak cantik sikit boleh la gantung2 perhiasan yang kecil2 lagi cute tu. Hikhik..

Jumm, mari kita lihat Xmas tree yang aku dok busy2 decorate and snap that time. Terkial2 juga aku decorate and snap.. Haha






Xmas tree yang sama tapi aku snap time colour changing.. biarpun nampak simple sangat tp yang penting mood Xmas tuu tinggi tahap dewa. Haha..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.