Thursday 17 January 2013

~Cerita email rasmi

Dah beberapa ahari ni, email rasmi aku selalu je kena ganggu by a nasty email. Email yang bermotifkan politik, kejatuhan sesuatu parti ..pendek kata semua perkara negatif ttg parti tersebut. Mula2 aku xde la kisah sgt, aku delete jer! Tapi lama2 makin kerap la pula, very irritating! Aku tak sure la kalau rakan lain dapat email yang sama tapi bab2 politik ni tak sesuai la kalau guna email rasmi jabatan. Lagi satu parti politik adalah pilihan individu. Tak payah la merapu2 dlm email burukkan org lain, lepas tu ingatkan reader agar jgn undi parti ni, parti itu! Hoiiii...kempen tak bertempat! 
Hari tu aku terfikir nak reply "thanks for ur info but sorry i am not interested. please stop doing it" tapi tak boleh la pula. Tekan2 reply tak dapat. Lagi pun risau juga kalau benda2 mcm ni spam, kang da problem pula email  rasmi jabatan aku. Aaa lantak la. Tapi seriously aku teramat la alergik dengan content email tu. Tak positif langsung! Kalau reader yang terima je bulat2 memang kesian laa, rosak. Hahaha

By the way, bagi aku senang. Manusia ada mata, telinga dan akal untuk melihat, mendengar dan berfikir mana satu yang terbaik bagi mereka. Yessss...

Zassssssss.. see ya!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.