Sunday 16 February 2014

KL - London Heathrow International Airport

Disebabkan bulan ni da Feb makanya tak perlu la aku mengupdate bulan Jan punya cerita. Aku direct to the recently punya story. Aku sebenarnya banyak story nak share tapi aku tak mampu nak tulis semua. So aku tulis benda yang aku rasa nak tulis jer. Orang kata ikut kemampuan... Haha
O ya, aku ada bagi tau aku nie kaki travelling. Tak kisah la dalam or luar negeri aku bantai jer. Janji ada ong cukup. So, alkisahnya lepas balik dari celebrated Christmas di kampung, tetiba datang idea nak travel jauh2. Konon2 stress. Hahaha, baru beberapa hari start kerja da rasa stress. Poyo jer aku ni! Hahaha. Aku bagi la explanation panjang lebar sebab2 aku nak sangat travel. Justifikasi kaw2 aku bagi kat husband. Huahaha, nasib kau la dapat bini cam aku. Asyik nak travel jer kerjanya! Hahaha. Tapi nasib baik la juga, walaupun sikap aku dengan husband jauh 44 simpang bezanya tapi kami sama-sama kaki travel. So senang sikit la kerja aku nak bodek dia!
Coming back to here (ayat fevret laki aku)..sikit2 coming back to here. Disebabkan aku teringin sangat nak jejak kaki ke London & Paris, tanpa segan2 aku cakap kat dia yang aku nak ke sana! Hahaha, kaw2 tempat aku minta. Haaaa, ko mampu?! Walaupun husband terkejut, dia setuju jugak! Aku pulak yang hampir pitam (terkejut), biar betul dia ni! Setelah puas meyakinkan diri, bermulalah episod packed barang. Last year kitaorg shared luggage. Ni kali aku nak asing. So macam2 la yang aku masukkan dalam luggage tu termasuklah maggi cup! Tak banyak 5 jer tapi tu pun husband keluarkan 2 cup (tanpa pengetahuan aku) so tinggal 3 jer. Frust jap aku! Terfikirkan kesusahan nak cari nasi kat sana (lidah aku kan lidah nasi, asyik mencari nasi jer), maka aku suggest kat husband bawa 'rice cooker'. Terbeliak mata dia tengok aku! Eee, aku salah cakap cakap ker? Ooooo, dia tak benarkan. Panjang juga explanation dia bagi. Tak mampu aku nak tulis. Hahaha
31/1/2014- Tarikh kitaorang bertolak dari KL direct ke London Heathrow International Airport. 13 jam dalam flight cukup memenatkan. Lenguh satu badan! Nasib baik la aku duduk kat Business Class. Boleh la aku melayan tidur (seat boleh jadi katil) dan movie Thor- The Dark World sampai  ulang 3 kali. Hahaha, ko mampu?? Aku memang minat habis Thor nie. Teruja tengok dia ni..oppps!

Sempat snap picture sebelum turun. Badan penat sebab tu nak senyum pun tak larat.

Keluar jer dari perut kapal terus bungkus satu badan dengan sweater tebal2. Sejuk gila! 
Ok, nanti kita sambung cerita in d next entry..
*penat menaip...hahaha 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.