Monday 5 November 2012

~ oh Merlin

Apa movie yang korang love the most? Tak kira la drama ke, filem ke, pa2 ja laaa janji korang suka. Aku? Aku suka Merlin. Alaaa, yang selalu keluar kat channel 702 tuu. Aku suka tahap dewa Merlin ni!  Walaupun pelakon Merlin taklah handsome sangat banding dgn Brad Pitt ke, Jhonny Depp ke, Orlando Bloom ke, Chris Hemsworth ke or yang sewaktu dengannya tapi aku tetap suka. Jalan cerita pun best2.. Start dari Merlin sampai Merlin 4 aku tak pernah tinggal even satu episode pun. Lebih kurang peminat tegar la aku dgn Merlin ni. 

Last week time sebelum aku balik Sabah, aku nampak ada advertisement Merlin 5. Kebetulan jatuh on 28th Oct (ahad) time aku kat Sabah. Aku still happy cause kat rumah pun boleh tengok. Dasar!  Maybe sebab keseronokan tak terkira balik kampung, boleh2 aku lupa hari ahad  keramat tu. Miss aku! Nangis tak berlagu aku dalam hati, aduyaiii! Kalau husband ada kat sebelah teruk aku dijadikan bahan ketawa. So baik aku diam2 je.. pendam sendiri! Tak sanggup aku diketawakan hanya kerana Merlin addiction terhadap aku. Huhuhu

Semalam da cerita lagi pasal Merlin ni. Aku sampai2 rumah je terus switch on tv tu. Kebetulan 702. On the spot juga aku menjerit 'Merlin'! sambil melompat. Husband kat belakang terkejut badak dengar aku menjerit ikut melompat juga. Hahaha..dia ingatkan ada cockroach merayap2 kat lantai. Almaklum la dia kan alergik dgn binatang ni, oppps! Padahal Merlin 3 lagi, yang selalu dok ulang2 tayang. Time tengok movie tuu aku siap kena perli. Tapi aku buat derk je, mcm xde perasan. Haha. Merlin juga laaa.. This Sunday ada Merlin 5 back to back episode. So i will make sure kali ni aku tak termiss..

Jom kita tengok Merlin kegilaan aku ni.. 


Aku  paling suka Merlin ni. Tak caya korang try tengok. Gerenti korang nak ke toilet pun payah.. Melekat je dpn tv sebelum habis. Hahaha


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.