Sunday 11 November 2012

~ Merlin addiction

Kelmarin aku excited sangat. Pasal aku aku da budget nak tengok back to back episode Merlin malam tu. Tak sabar ja sampai jam 7pm. Pulang dari Diwali open house Uncle Selva, terus balik rumah. Nak layan malas kejap. Tapi baru je mata nak rehat, husband da bg tau 'we leave by 615pm'. Aku? Terkejut mak. Nak pi mana pulak ni? Aku da awal2 bagi tau seminggu lepas yang aku nak duduk rumah je ari ahad ni. Aku nak layan Merlin aku tuu. 

Rupanya jam 7pm tuu kami kena p attend majlis kahwin kawan husband kat Putrajaya Pullman. Adoiii, napa aku boleh lupa ni?? Yang bikin aku tensi ni timing tu sebiji sama dengan movie Merlin tu. Aku kira tak nak pergi tapi husband da buat rsvp so terpaksa la aku dgn muka 10sen bersiap. Mahu tak mahu kali ni aku terlepas Merlin lagi. Aduhhh, sandi!

Dalam majlis tuu terkenang2 juga Merlin tu, nak tau sangat ceritanya. Makanan yang sedap2 pun macam tak terasa sedapnya. Sabar ja laa....

*teringat aku kata2 husband.. aku ni kena Merlin addiction. Tahap parah@kronik da! Hmmm, balik2 aku kena sabar ja laaa... huhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.