Friday 28 September 2012

~ Harapan ku


 
Friday, biasanya semangat menggunung nak kerja. Sebab next day tak payah bangun early. Boleh la tidur lajak till 11am. Malam ni boleh pula layan movie till midnight. Naa, hebat kau! Aku ni suka layan movie klu ari Friday sampai tengah mlm. Tapi kadang2 TV yang tengok aku. Aku da bermimpi2 atas sofa. Bangun2 je da elok2 atas katil kat bedroom. Waaa, mimpi indah rupanya aku! Tak sedar kena angkat masuk bilik! Hahaha

Aku baru nak set dalam kepala, malam ni nak layan movie lg. Apa2 movie janji cerita best. Kalau movie channel kat Astro tak best, boleh pasang DVD. Berlambak dalam kabinet tu. Aku da susun elok2 da hari tu. Yang best2 cerita aku da letak paling atas awal2. Yelah, nak senang bila rasa nak tengok. Aku senyum2 sendiri daaa.. Alangkah bahagianya hidup! Rasa macam hidup bujangan pula, huahaha... Ni cerita pepagi tadi. Tadi after lunch aku teringat nak check date class aku. Dalam hati harap2 next week la. Tiba2... 29-09-2012 from 9am till 1pm. Hancur angan2 ku! Malam ni alamat kena tidur awal juga la.. No more movie2! 

Sabar la wahai diri ku...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.