Sunday 3 November 2013

Cable Car Langkawi

Aku ni gayat sikit tapi biasanya aku boleh kawal & enjoy with d moment kalau berada di aras tinggi. So, aku jarang menolak kalau buat aktiviti yang ekstrem or adventure sikit. Malah aku boleh jadi volunteer lagi. Hahaha. So bila tiba bab naik cable car di Langkawi yg rasanya lebih tinggi dari Genting Hinglands aku tetap excited nak naik. Ingatkan kami berdua je dalam 1 cable car tu. Rupanya yg masuk sampai 7 orang. Mak aii, ramainya! Mula2 terfikir jugak, dah la kami 7 org dalam cable tu boleh bertahan ke? Dah la saiz pun boleh tahan. Aku takut kang time tengah2 laluan ada masalah pulak.  Sayang nanti belum ada keturunan ni. Hahaha. 
Tapi bila da start gerak & nampak view yang super duper nice, amazing..terus aku lupa hal berat tak berat ni, tahan tak tahan nie. Aku enjoy tgk view macam ni. Release tension terus. Aku jadi alpa sekejap tapi masih sempat snap pic.. Hehe
 Kalau tengok macam gayat je, bergegar lutut. Tapi itu cuma perasaan aku jer. Bila masuk jer perasaan gayat tu automatic hilang. hehe 
 Nice view.. sejuk mata memandang..


Paling epic.. da la baju rimau belang! Hahaha
*Will be back again soon. Nak bawa family ramai2, baru best :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.