Saturday 5 October 2013

Promo tiket murah...Airasia!

Yessss, another 2 months more to Christmas time! Tak sabar da nak balik bercuti & celebrate with my family, relatives & friends! Aku nak cuti puas2 kali nie. Aku da allocate cuti secukup2nya kali nie. So, sapa nak halang aku bercuti silakan tampil ke depan! Sikitpun tak gentar! Cuti aku lebih dari cukup. Orang kata kalau diibaratkan cuti tu macam kuah kompom dan melimpah2 keluar dari mangkuk! Huahaha. Jangan jelos uolls!
Kalau last year aku celebrate Christmas di kl, kali ni aku akan celebrate di Sabah. Sapa2 nak bawa aku bercuti aku memang tak nak sebab turn aku celebrate di sana tak mungkin aku sia2kan. Lepas Christmas maybe next year baru kita fikir yearly holiday pulak. Sekarang nie ticket flight da advance, boleh book awal2 da to avoid ticket yg mahal gegila. Sekarang nie Airasia da start promonya. Korang boleh check kat sini. Aku da tengok tapi sekarang nie aku cuma mengidam nak ke Bandung jer. So, walaupun tempat yg Airasia tawarkan hebat2 belaka tapi buat masa nie belum terdetik nak ke sana. Good girl jugak aku nie. Hahaha.
Kalau ada promo lagi hebat di masa akan datang, nanti aku try check2. Bukan senang dapat ticket murah nie. Payah nak berebut dgn org ramai! Maklumlah sekarang ramai yg da berkemampuan. Asyik terbang sini sana jer. So terpulang dengan luck & effort korang jer baru dapat ticket murah. Kadang2 bangun jam 2,3 pagi semata2 nak book kan? Its ok, aku pun pernah try juga. Tapi tak pernah dapat2. Bad luck jugak kan? Hahaha..
*Anyway, have a good day everyone. Aku nak balik daaaa....Cukup2 la ot. See ya!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.