Wednesday 14 August 2013

2013 Raya open house

Okay, ada mood rajin sikit nak update blog ari nie. Kalau tiada mood memanjang alamatnya terbiar la blog ni. Kalau dalam istilah kerja tak makanla aku jawabnya. Hahaha. Keja tak busy walaupun da ramai staff yang in office ari nie, all i can say is semua masih dalam mood raya. Ok difahami, aku pun nak ikut bermood raya. Muahahaha..
Aku nak cerita sikit pasal 1st day raya open house yang kitaorang pergi ari tu. Riang bukan kemain aku dengan husband, excited tahap max! Rumah yang kitaorang nak pergi ni bukan alang2, rumah senior pilot MAS tu! Walaupun ini bukan kali pertama datang beraya di rumah tu tapi tahap excited tu masih di tahap sama. Asyik meninggi, turunnya tak pernah! Makanannya 'umphhh', aku bagi 2 thumbs up! Sambil kita makan kita cerita2 & snap gambar, dah jadi trend org sekarang. Even orang yang stay kampung pun did the same thing. Maka kita layan la gambar2 yang disnap hari tu.
Group kitaorang dengan Mr. Tuan Rumah (standing at my right side)
Ooomg..my boss! But nevermind raya is raya. After raya please do your workout!
I with girlfriends. Exhausted after spending 2hours there.. Tengok la muka pucat macam baru bangun. Huhu
YB kitaorang malam tu. Aku jer yang gatal2 nak duduk sebelah dia ni. Almaklumla aku kan PA terhormat. Hahaha..
Amboiii..time makan pun disnap juga. Hadooo..buruk perangai tul!
Okay, done. Tak nak upload banyak2, jenuh aku nak buat watermark. Ada kawan2 tanya time tu napa aku tak pakai baju kurung sedondon dengan en. husband? Aku bantai jawap jer, aku da bosan pakai baju kurung. Dahla 5 hari seminggu aku pakai, tak payah la. So mari kita berdress-dress pendek pulak. Padahal nak jugak pakai tapi baju kurung yg ada takde warna purple. Aku ni nama jer baju kurung berlambak tp 1 pun takde warna purple. Hahaha..nanti la aku pi mydin or pasar malam ker. Pastu canang kat teman beli kat jakel..eee??  
*badan lemas, sebelah kepala sakit, tangan kebas..hoiii, banyak sungguh penyakit hinggap! Ini semua salah T______________T






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.