Wednesday 15 May 2013

May Intro...

Begitu lama aku tak jenguk blog ni. Busy memanjang je awal2 tahun mcm ni, banyak komitmen yang perlu dikejar. Ke hulu ke hilir dah menjadi satu kebiasaan. Tapi nak buat mcm mana, pilihan sendiri so sila hadapinya dengan sabar dan tenang. Tak usah meroyon! Eee, aku meroyan ke??
1st thing first, aku nak share cerita aku pasal KPSL lg. Dekat2 exam memang banyak persoalan / pertanyaan kwn2 mengenai exam ni. Aku biasanya share dengan menyuruh dorang jenguk blog aku. Huu, mcm la femes sgt blog aku ni kan? Hehe. Sebetulnya aku ni jenis tak suka repeat benda2 sama. Thats y la aku tulis aka share dalam blog, panjang lebar pula tu. Tak payah la aku mengexplain panjang lebar kan. Dah tu bahasa aku ni 'kureng' sikit. Bahasa aku ni more to Sabahan Malay which is ramai yg tak faham nanti. So, kpd kawan2 yg tanya aku pasal benda ni sampai nak suruh aku jd tutor, sila saja jenguk blog aku. Tak faham, aku sudi membantu :)
2nd things, GE13 yg baru shj lepas. Aku rasa aku la manusia paling penat selain petugas SPR masa tu. Gara2 GE13 ni, aku dgn husband pendekkan 'spring holiday' kitaorg. Yelah, dahlah 5 tahun sekali takan bila sampai masanya polling day ni, blh2 tak pergi kan. Buat apa jd Malaysian citizen kalau begitu cara pemikiran kita kan? Aku suka polling day ni sebab kitalah penentu siapakah bakal pemimpin negara kita. Kuasa begitu besar ada dlm tangan rakyat. Bangga aku! Hahaha. 
3rd things, baru shj blk dari bercuti. Selepas bercuti aku macam malas nak p kerja. Hahaha.. Best giler bercuti ni, jauh daripada rutin kebiasaan. Otak tak serabut, fikiran tenang. Bak kata org, jauh perjalanan luas pemandangan. Pengetahuan pun boleh bertambah juga!
4th things, Happy Mother's day yg jatuh 12 Mei 2013 lepas. Hari istimewa utk kaum ibu termasuk aku..ee?? Banyak sgt benda aku nak share lepas ni. Itupun kalau tak terikat dgn komitmen yg banyak :) 
*will come back later...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.